حدیث دل و دلتنگی

دل نوشته ها و آثار نظم و نثر شاعر عبدالحمید خدایاری

حدیث دل و دلتنگی

دل نوشته ها و آثار نظم و نثر شاعر عبدالحمید خدایاری

من از قصه زندگی ام نمی ترسم

من از قصه زندگی ام نمی ترسم

من از بی تو بودن به یاد تو زیستن و تنها

 از خاطرات گذشته تغذیه کردن می ترسم.
ای بهار زندگی ام

اکنون که قلبم مالا مال از غم زندگیست

اکنون که باهایم توان راه رفتن ندارد

برگردباز هم به من ببخش

احساس دوست داشتن جاودانه را
 باز هم آغوش گرمت را به سویم بگشا

باز هم شانه هایت را مرهمی برایم قرار بده.

بگذار در آغوشت آرامش را به دست آورم

بدان که قلب من هم شکسته

بدان که روحم از همه دردها خسته شده.

این را بدان که با آمدنت غم 

برای همیشه من را ترک خواهد کرد.
بس برگرد که من به امید دیدار تو زنده ام

----------------------------------------------

به یاد هم شاد باشید و شاد بمانید. 

دوستدارتان عبدالحمید خدایاری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد