حدیث دل و دلتنگی

دل نوشته ها و آثار نظم و نثر شاعر عبدالحمید خدایاری

حدیث دل و دلتنگی

دل نوشته ها و آثار نظم و نثر شاعر عبدالحمید خدایاری

مه جبین خوب صورت

مه جبین خوب صورت

سلام ای مه جبین خوب صورت

فدایت می شوم ای نیک سیرت
به قربان دوچشمان قشنگت
فدای هر دو زلفان کمندت
دو زلفانت بسان حلقه ی گل
لبانت هم به نرمی پنبه ومل
اگرخواهی دل دیوانه ام را
توباچشمی بزن کاشانه ام را
من آن کاشانه رابهرتوساختم
دلم را بهر چشمان تو باختم
دل من بی هوی میل تو دارد
برای دیدنت لحظه شمارد
فدای توشوم ای خوش بر و رو
دو چشمانت بسان چشم آهو
کمر داری بسان چوب باریک
که روشن می کندهرچشم تاریک
قدو بالای تو چون سرو ماند
که از زیبندگی دل می رماند
تو با لبخند خود جادوگری کن
برای من همیشه سروری کن


ثبت شده در تاریخ دوشنبه 15 خرداد 1391 به شماره سریال 178259 در سایت شعرنو

نظرات 2 + ارسال نظر
افسانه 15 خرداد 1391 ساعت 06:32 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام
آنقـــدر فریادهایم را

سکوت کـــرده ام

که اگر

به چشمانـــم بنگرید

کـــَر می شوید . . .!

زیبا بود وپرمعنا . مانا باشی افسانه عزیز

باران بلوچ 20 خرداد 1391 ساعت 02:28 ب.ظ http://www.vadar.blogfa.com

بازهم شعر گفتم بیا
البته با نقد
ممنون حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد