حدیث دل و دلتنگی

دل نوشته ها و آثار نظم و نثر شاعر عبدالحمید خدایاری

حدیث دل و دلتنگی

دل نوشته ها و آثار نظم و نثر شاعر عبدالحمید خدایاری

پاک ترین خیال

 

ای پاک ترین خیال ذهن مشوّش من ...

 

تویی آن آرزوی بلند

 

دست من کوتاه! 

تویی آن دور دست خیال

 

پای من خسته!

 

تویی آن مظهر زیبایی و نور

 

چشم من بسته!

 

با تو بودن،رویای شیرین شبانه ام خواهد بود،

 

تا همیشه!

 عبدالحمید خدایاری - 20اسفند88- جیرفت

نظرات 1 + ارسال نظر
نبی 27 خرداد 1391 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.ahuragroup.blogsky.com


_______________%%
______________%%%
_____________%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%___%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%____%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%____%%
________%______آپم____%%
_________%_______آپم_%%
_________%%_ آپم ____%%
________%%_______آپم_%%%
_______%%_آپم_________%%%
______%%__________آپم___%%
_____%%______آپم_________%%
_____%%_________آپم______%%
_____%%%_____آپم_________%%
______%%___________آپم__%%%
_______%%%_____آپم______%%%
_________%%%%______آپم_%%%
___________%%%%%%%%%

سلام دوست خوبم وب جالبی داری!
با یه سری اهنگ و موزیک ویدیو جدید از خواننده های داخلی و خارجی
وبلاگم رو اپ کردم یعنی هر روز اپ میشه بیا و فقط دانلود کن.
اهنگ در خواستی هم داشتی بگو تا برات بزارم !!!
راستی اگه مایل به تبادل لینک هستی منو با نام
...بهترین وبلاگ تفریحی... لینک کن بعد بگو با چه نامی لینکت کنم.با تشکر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد