تبريك فرا رسيدن نوروز باستاني و حلول سال 1391 شمسي

صدای گام های ناز بهار و نوروز

انگاری بهار با لبخند بی ریای توزیباتر شده است ، صدای گام های ناز بهار و نوروزشنیده می شود.برخیزوبه استقبال طبیعت برو که امسال با دست پربه میهمانی ما آمده است، باسوغات هایی چون گلهای بهاری عاشق که پیداست با رسیدن به معشوقشان یعنی بهار،شکوفا شده اند وغنچه ی لب هایشان تابناگوش بازاست راستی امسال بهار با تو رنگ و بوی دیگری دارد،انگاراَبَرتولدی دوباره رخ داده و برای تبریک این اَبَرتولد ، طبیعت بغل بغل گل های یاس ورازقی و شقایق و... به ارمغان آورده است و به هفت سین آن نیز سه سین سادگی ،سرور وسرمستی افزوده که بهانه اش حضورساده و بی ریای توست زیبای من ، حضورت را به فال نیک می گیرم و به بزم می نشینم و بر این باورم که دیگر هرگز نخواهی رفت و حضورت همیشگی ست . پس ای بهانه ی شادی و نشاط همیشگی من ، به بهانه ی این حضور شادباش و شاد بمان و شادیت رابه دیگران هدیه کن.چون بهارهدیه ی خداوند به انسان وطبیعت است .

عذرخواهي بابت آپ دير هنگام پورتال

يه عذرخواهي و عرض شرمندگي به شما دوستداران پورتال ميرآباد بدهكارم. اون آپ ديرهنگام پس از يكسال دوري . كه دو دليل عمده در اين دوري نقش داشتند يكي تحصيل در كارشناسي ارشد و پربودن وقتم ديگري هم مفقود شدن يوزر و پسورد ورودم به پورتال. اميدوارم عذر بدتر از گناهم را بپذيريد و از سر تقصيراتم بگذريد. انشاءالله سعي وتلاش مي كنم تا پورتال را حداقل هفته اي يكبار آپ نمايم.

تبریک نوروز باستانی

فرا رسیدن نوروز باستانی بر همه ی فارسی زبانان دنیا علی الخصوص ایرانیان آزاده تبریک و تهنیت باد. امیدواریم روزهایی خوش تؤام با خیر و خوشی در پیش رو داشته باشید.

عبدالحمید خدایاری

مدیریت پورتال روستای میرآباد بمپور

تصاویربرگزاری جشن انقلاب درمیرآباد بمپوردر19و22 بهمن89

ابتدايي-راهپیمایی22بهمن89
تصاویربرگزاری جشن انقلاب درمیرآباد بمپوردر19و22 بهمن

ادامه نوشته

برگزاری مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب در دو نوبت درمیرآباد بمپور

http://www.dadgostari-kurdistan.ir/Portals/0/News/134829.jpg

پورتال روستای میرآباد: مراسم بزرگداشت سی ودومین بهار انقلاب در روستای میرآباد در دونوبت گرامی داشته شد.

    در نوبت اول که در روز سه شنبه 19 بهمن که در محل مجتمع شهدای هفت تیر برگزارشد ، در طی آن مدارس پنج گانه ی روستا برنامه های متنوعی مثل سرود،دکلمه ،مقاله،تئاترو... اجرا کردند وپس از پایان مراسم از حاضرین با آب میوه و کیک وشیرینی پذیرایی شد.

   اما در گرامیداشت نوبت دوم که همزمان با سراسرکشور در روز 22 بهمن برگزار شد، دانش آموزان وفرهنگیان مدارس روستای میرآباد پس از استقرار در مقابل ساختمان قدیم دبستان شهید دیالمه شروع به راه پیمایی کردند و در پایان راه پیمایی با قرائت قطعنامه و اعلام حمایت از مردم مسلمان وبیدار وآزادی خواه خاورمیانه خصوصا" تونس ومصر ، به کار خود پایان دادند.

عکسها این مراسم در فرصت آتی در پورتال درج خواهد شد.

تسلیت اربعین حسینی

عکس اختصاصی - اربعین حسینی

فرا رسیدن اربعین حسینی بر همه مسلمین تسلیت باد.

مدیر پورتال

تسليت ايام الله تاسوعا و عاشوراي حسيني

     محرم ماه الفت با جنون است           چراغ کوچه هایش بوی خون است

محرم حرمت خون است وخنجر              تلاطم می کند حنجر به حنجر

تاسوعا و عاشوراي حسيني بر عاشقان مكتب حسين (ع) و حسنييان زمان تسليت باد

تبریک عید قربان ، عیداضحی بر مسلمانان جهان

Ir Upload

خوشا«ذی‌الحجه»روزعیدقربان

شروع داستان عشق و ایمان

عید قربان بانمازوعبادتش،باذکرودعایش،با قربانى وصدقات واحسانش،بسترى براى جارى

ساختن مفهوم عبودیت و بندگى است .

عید سعید «قربان» ، جشن «تقرب» عاشقان حق مبارك باد

عبدالحمید خدایاری مدیر پورتال روستای میرآباد بمپور (بلوچستان)

نمایی از کرسی ساختمان دهیاری میرآباد بمپور و توضیحات آن

کرسی ساختمان دهیاری میرآباد
نمایی از کرسی ساختمان دهیاری میرآباد بمپور
پورتال روستای میرآبادبمپور:پی کنی ساختمان دهیاری میرآبادکه در 24اسفند88 ازمحل اعتبارات عمرانی آغاز شده بود ،باوجود تمام مشکلات وموانع شناژان پس از پایان تعطیلات نوروز و با تلاش دهیار در ابتدای اردی بهشت 89 آغاز شد و به گفته پیمانکار طرح پس از ریخته شدن شناژ و وقفه ای کوتاه کار کرسی چینی بنای دهیاری در ابتدای خرداد ماه آغاز و در پایان نیمه اول خرداد کار کرسی چینی به پایان رسید. پس از پایان کرسی چینی بعلت فرارسیدن زودهنگام فصل گرما وتابستان موقتا" کار ساختمان دهیاری متوقف شده است.نماهایی از بنای کرسی چینی شده جهت استحضار شما کاربران عزیز در ادامه مطلب گذاشته شده است.
بقیه عکسها را درادامه مطلب ببینید
ادامه نوشته

معرّفي بقاياي قلعه ي گوران در ميرآباد بمپور

عكسهاي بقاياي قلعه ي گوران در ميرآباد بمپور /mirabad.blogfa.com

معرّفي بقاياي قلعه ي گوران در ميرآباد بمپور

پورتال روستاي ميرآباد بمپور : روستاي ميرآباد همانند ديگر مناطق مهمي كه در قديم كنار رودها بنا شده اند ، داراي مركزيت حكمراني در سطح حوزه خود بوده اند . اغلب پيران و سال خوردگان و قدمای روستاي ميرآبادبراين باورند كه دركنار رودخانه و در مجاورت استخر طبيعي روستا معروف به گديل گونگك، قلعه اي وجود داشته كه در دوران قبل از اسلام و در دوره ي گبرها ( زرتشتيان ) اين قلعه مزكز حكمراني منطقه بوده است. از خاك سرخ و متمايز آن با نوع خاك هاي اطراف قلعه چنين به نظر مي رسد كه براي ساخت اين قلعه خاك آن از جايي ديگر به اينجا آورده شده است. از سفال هاي كشف شده درحفاري هاي مردم نيز چنين به نظر ميرسد.

 دنباله توضيحات و عكس ها در ادامه مطلب

ادامه نوشته