حدیث دل و دلتنگی

دل نوشته ها و آثار نظم و نثر شاعر عبدالحمید خدایاری

حدیث دل و دلتنگی

دل نوشته ها و آثار نظم و نثر شاعر عبدالحمید خدایاری

صدای گام های ناز بهار و نوروز

صدای گام های ناز بهار و نوروز

انگاری بهار با لبخند بی ریای توزیباتر شده است ، صدای گام های ناز بهار و نوروزشنیده می شود.برخیزوبه استقبال طبیعت برو که امسال با دست پربه میهمانی ما آمده است، باسوغات هایی چون گلهای بهاری عاشق که پیداست با رسیدن به معشوقشان یعنی بهار،شکوفا شده اند وغنچه ی لب هایشان تابناگوش بازاست راستی امسال بهار با تو رنگ و بوی دیگری دارد،انگاراَبَرتولدی دوباره رخ داده و برای تبریک این اَبَرتولد ، طبیعت بغل بغل گل های یاس ورازقی و شقایق و... به ارمغان آورده است و به هفت سین آن نیز سه سین سادگی ،سرور وسرمستی افزوده که بهانه اش حضورساده و بی ریای توست زیبای من ، حضورت را به فال نیک می گیرم و به بزم می نشینم و بر این باورم که دیگر هرگز نخواهی رفت و حضورت همیشگی ست . پس ای بهانه ی شادی و نشاط همیشگی من ، به بهانه ی این حضور شادباش و شاد بمان و شادیت رابه دیگران هدیه کن.چون بهارهدیه ی خداوند به انسان وطبیعت است .

نظرات 3 + ارسال نظر
بهنام 29 اسفند 1390 ساعت 11:45 ق.ظ http://lik00.blogfa.com

درود بر همه ی خدایاری ها خصوصا حمیدشون

سلام بهنام عزیز. ممنون از لطفت . لطف کردی بهم سرزدی و درودت باعث دلگرمیست.مانا باشی و پاینده

امان الله تمنده رو 1 فروردین 1391 ساعت 07:56 ق.ظ http://http:/

سلام جناب خدایاری عزیز
ممنون بابت نظر لطفت.بابت راه اندازی وبلاگتون و همچنین سال نو به شما تبریک میگم.ما هر چه بیشتر در مورد منطقه و مردم عزیزمون تو نت و عرصه اطلاع رسانی بیشتر فهال باشیم می تونیم سرمایه گذاری و گردشگر بیشتری به استان جلب کنیم و زودتر به توسعه برسم.شما هم رسالت خودتون رو انجام میدید و ینده به شما دست مریزاد میگم. پایدار باشید و سرفراز

سلام بر دوست دیرینه و فامیل خودم جناب دکتر تمنده رو. خوبی اخوی ؟ ممنون که باوجود پربودن وقتتون به دعوتم لبیک گفتید و بهم سرزدید. امیدوارم در پناه حیّ سبحان پاینده و مانا باشی.

مریم قاضی 15 خرداد 1391 ساعت 01:14 ق.ظ http://maryamghazi.blogfa.com

سلام دوست خوب آمدم و نوشته های خوبتان را خواندم دستتون درد نکنه و ماندگار باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد